Redan lördag..

Igår var det mkt trevligt måste jag säga. Efter jobbet skynda jag mig hem och fixa iorning mig.. Vi åkte in till stan och träffade Emma.. Alltid lika glad och velig haha.. Fick ett glas vin medans Emma målade naglarna 40 gånger och sprang och letade efter saker haha.. Vid 10 åkte vi in till Majorna för att hälsa på Hanna och hennes lilla familj :) Var jätte kul att träffa henne igen faktiskt, var ju inte igår allså.. Öl, tjöt och skratt är ju alltid trevligt!
Körde ner E&H till Vasastan.. Meningen var att jag skulle tillbaka men är man tidsoptimist som jag är så hinner man inte hem till Kungälv, byta om, käka och åka tillbaka innan det stänger. Det märkte jag igår. Vid 2 var vi färdiga och då kändes det faktiskt lite onödigt att åka in igen TYVÄRR, för jag var så sjukt sugen och på G igår.. Så typiskt.. Men men, får ta igen det idag eller så..

Ska ner till systemet nu.. Köpa ööööl :)
Hörs sen fuckisar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback