Pissig dag.

Känner att det är en ganska bra sammanfattning på min dag. Pissig.
Började väl inatt på jobbet. Har inte varit en lugn natt och vid fyra kunde jag sova. Klockan ringde sex och gissa om jag var pigg? GAH. Efter jobbet var det direkt ut till heldag på Lökeberg med jobbet. Så nu är man lagom seg i huvudet. Sen blir jag så trött på min chef.. Orkar inte skriva.. Orkar knappt tänka efter allt tänkande idag.. Har tittat igenom AMS men där finns som vanligt inga jobb. Skitsida för övrigt. Någon som har ett jobb till mig?
Känner hur hopplöst läget känns. Känner igen känslan som var två dagar innan min 20års dag förra året. Chefen ringde och sa att dom tillsatt min tjänst och att dom hör av sig om dom behöver vikarier. Tusen tack för födelsedagspresenten OCH för att jag får hela två dagar på mig att hitta nytt jobb innan jag slutar. FUCK. Precis så känns det nu. Har dock till september, men sen då? Chefen ska lägga fram det så väldans fint att; ' vi vill gärna ha kvar dig osv'.. Men att erbjuda mig en tjänst på knappt 20% är väl rätt idiotiskt eller? Bara för att man är ung så kan man väl ha ett liv för det? Räkningar, räkningar och återigen räkningar.. Gaah. Men jag ser det så positivt som jag bara kan, det värsta som kan hända är att vi får sälja lägenheten, sälja bilen, sälja lite annat och flytta till en liten hyresrätt.. Så länge jag har Stefan och katterna så är ju ändå livet fullt. Men visst hade det varit sjukt trist om det skulle behöva bli så.. Så som sagt, någon som har nåt jobb till mig?
Nu orkar jag inte sitta här mer. Blev väldigt deppig. Får väl släppa ut det och ta nya tag sen, det är det enda man kan göra..
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback