Onsdag idag.

Har precis kommit hem ifrån jobbet. Vi åkte hem rätt tidigt ifrån båten imorse, jag skulle nämligen ha körlektion vid ett så vi åt frulle här hemma.. Inatt trodde jag på allvar att båten skulle blåsa bort.. Shit.. Men det var ändå riktigt mysigt..
Je. Känner hur dålig fantasi jag har just nu. Blir väl så när man inte tänker på bloggen lika mkt som man annars brukar göra.. Jag får väl ursäkta mig och säga att det blir bättre till hösten om inte annat.. Eller när den RIKTIGA svenska sommaren sätter igång (regn och rusk).. Hoho..
Håll ut folks ;)

Kommentarer
Skrivet av: Therese

SNART SES VIIIIIIII ! ! ! : )

2008-06-12 @ 20:23:28
Skrivet av: e

titta gärna in på min blogg och svara på frågan om att vittna. Tar bara någon minut men de skulle göra mig jätte glad :)

2008-06-13 @ 15:10:34
URL: http://teacoffeeandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback