Månadens låt..

När jag hittar någon låt jag gillar så lyssnar jag på den, ungefär hela tiden. Så jag lyssnar på en låt i månaden ungefär.. Denna låten har jag verkligen fastnat för.. Soulmate heter den.. Den är grymt bra.. Skulle vilja spela in den själv och tänkte försöka mig på det någon dag.. Hade dock viljat ha nån som spelade gura istället, ska kolla om det går att fixa.. Vill sätta igång med spelandet igen, är så fruktansvärt sugen.. Vill upp på scen, spela in, bara sjunga och spela.. Får jag oxå fixa.. hoho.. Jeje, nu kommer Natasha Bedingfield med Soulmate iaf.. Hennes musiker är grymt bra oxå, verkligen känsla! Gillar hur låten byggs upp oxå.. Ska sluta tjata, lyssna istället..



Natty.

Kommentarer
Skrivet av: Anna

jag ÄLSKAR denna låt! Så himla fint. :)

2008-06-11 @ 16:14:09
URL: http://annahadarzon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback