Home..

Klockan är snart två och jag kom precis hem.. Körde med Frida efter jobbet sen blev det träff med älskade Tessy.. Så skönt att ha henne hemma igen men hon åker redan på måndag igen och kommer hem i januari.. TRÅKIGT! Vi körde hem Tessy och Gustav till Tessys fina plejs. Sen hämtade vi Sara och nån kille med för korta byxor i gbg.. Nu är jag hemma igen om blev plötsligt pigg :)

Såg förresten matchen idag, var inte alls min avsikt men Frida ville gärna se den så det blev väl att man kollade lite ibland.. Härligt att Sverige äntligen åkt ut.. Då kan 99% av alla som kollar på EM och som förövrigt inte annars bryr sig ett dugg om fotboll, vet vilka som är bra eller dåliga osv sluta titta och låtsas att dom kan något och att dom bryr sig.. Jag tillhör väl några av dom FÅ personerna som varken bryr mig om EM, VM, osv osv osv osv osv.. Kollar jag inte på fotboll annars ser jag ingen som helst anledning till att göra det nu heller. Speciellt inte låtsas som att jag kan något om det. HOHO.. Så nu är det skönt att Sverige äntligen åkt ut och att dom andra 1% som  vet vilka lag som EGENTLIGEN är bra och som vet någonting om spelarna TROTS ATT dom INTE spelar i Sverige, och som helt enkelt kan någonting om fotboll kan fortsätta följa EM.. Alla andra 'heja-sverige-men-jag-fattar-ingentingentusiaster' kan ju göra det dom annars brukar göra.. Sluta låtsas folks, spelet är över.. Hohiha.

Imon ska jag åka och kolla på en bil till mig.. Ska oxå bli väldigt trevligt..
Men FÖRST ska jag sova gott och drömma sött.. Ohyes.
Love.

Kommentarer
Skrivet av: Forza Italia

Helt rätt, sverige är ett överskattat landslag och det var en seger för fotbolls-europa att de åkte ut.

det finns bara ett land som är världsmästare och det är Italien

2008-06-19 @ 05:59:41
Skrivet av: Alexandra

Det var min tanke med!

2008-06-19 @ 12:44:02
URL: http://jalusi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback