Hair..

Införskaffade mig en ny plattång förra veckan. Skit bra! En riktig proffsplattång som värms upp på två sekunder och som vårdar håret.. Har innan inte gillat tänger utan kam men antagligen så har jag aldrig provat någon tillräckligt bra för mig eftersom mitt hår är så krulligt och tjockt.... Men denna är sjukt bra och jag känner verkligen skillnad :) Kul när man hittar saker man gillar..

Sen köpte jag även SJUKT underbart shamopp ifrån Lanza.. Det luktar inte bara underbart utan gör håret mjukt, blankt och skönt.. Det är oxå värt de där extra kronorna istället för att slänga pengarna på billiga shampoon ifrån vanliga varuhus.. Man märker en enorm skillnad alltså! Å dessutom så håller dom ju längre eftersom dom är betydligt drygare..
Sist men inte minst MÅSTE jag rekommendera ett serum ifrån Lanza. Frisören hade det i mitt hår när jag klippte mig och jag blev positivt överraskad av hur bra denna produkten var.. Frisören berättade att hon fått jätte kluvna hårtoppar och tappat en bit av topparna tills hon började använda detta och håret blev som nytt igen.. Detta luktar oxå sjukt gott och är rena medecinen för håret.. Love it!

Nä.. Nu ska jag ringa Lanza och be om pengar för all reklam jag gjort för dom idag ;) hoho.. Sen ska jag lägga mig för jag ska vara på Stora Holm och köra halkan imorgon klockan 7.45. Seeeeeegt..

Ha det fint folks.
Natty!

Kommentarer
Skrivet av: ävapäva

JAG SÄGER BARA DET ...LANZA! JAG ANVÄNDER OXÅ DETTA MÄRKE OCH HAR NUMERA ALDRIG KLIANDE HÅRBOTTEN, TROTS ATT JAG KÖPT ANDRA BRA MÄRKEN PÅ SALONGER. MEN DETTA TAR ALLA PRIS!

2008-06-17 @ 17:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback