Instruktörer.

Finns det något värre än tillgjorda gymistruktörer? Som får ett fejksmile på läpparna så fort dom vet att dom syns.. Som pratar rikssvenska när dom vet att dom hörs.. Som spänner musklerna lite extra när dom vet att folk ser.. Nä, usch och fy.. Min syster Frida jobbar som instruktör och jag måste säga att hon INTE tillhör den tillgjorda skaran. Hon har en personlig stil, utstrålning och dessutom är hon väldigt duktig på det hon gör.. Säger det inte bara för att hon är min syster utan för att jag verkligen tycker så.. Så för er som tränat för FridaK eller som helt enkelt tror på mina ord kan väl gå in och rösta på henne HÄR.. Skulle vara roligt om det blev en värdig vinnare tycker jag vilket jag tycker att hon är! Det skriver jag under på;
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback