Då var skitdagen måndag här igen..

Körlektion 11 imorse. Skönt med sovmorgon idag tänkte jag.. Att man aldrig lär sig liksom.. Jobbar man inom pissvården så kan man ju glömma allt vad sovmorgon heter.. Det var tydligen kris på jobbet idag men eftersom jag inte kan jobba inatt så fick jag tacka nej.. Kanske är bra att tacka nej ibland oxå, så kanske dom förstår att det hade varit bra med åtminstonne EN vikarie.. Jaja..
Körde dubbellektion idag, 80 minuter.. Gick bra... Är ju drygt 2 veckor kvar till min uppkörning nu, jag hoppas så innerligt att det ska gå bra så jag kan få mitt förbaskade körkort snart...

Jeje. Vill ha helg igen.. Helg med alla goa människor.. TACK igen för en underbar helg folks! Det gör måndagen liiiite bättre iaf ;)


Kommentarer
Skrivet av: Elenore

å jag vill också övningsköra, måste ta mig i kragen bara. går det bra för dig?

2008-07-01 @ 07:37:11
URL: http://norpan86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback