Barcelona över en natt..


Den rubriken skrev jag precis i min dröm. Vi åkte över till Barcelona över en natt och jag minns att jag skrev den titeln direkt när vi landat i Barcelona när jag skulle uppdatera bloggen. Hoho..

Igår  var en dag som gick sjukt fort. Vi var hemma hos mamma & pappa först. Stefan och Daniel tog ett par fernet till frulle, sen var dom på G. Jag ville dock vänta lite. Kollade med Tessy om det skulle bli nåt party eller inte, hon hade massor att packa och vi bestämde att vi skulle ses idag istället. Vid 22 ringde Tessy och var på väg till Kungälv iaf :) Hon kom ner till oss och sa hej, sen gick hon å Steffo upp till hennes syrra som bor i huset brevid. Jag och Gurra gick upp lite senare, dels för att jag hade sjukt ont i magen och att jag kände att iaf ett glas vin skulle hinna ner innan jag gick dit.. Det var jätte trevligt där uppe och klockan gick så sjukt fort.. Förstår det inte..
Men men.. Sen var det dags att krama Tessy hejdå, dessa tio dagarna har gått FÖR fort. Gillar jag inte alls. Nu dröjer det ett halvår till innan hon kommer hem igen. Triiiist.

Allt för nu. Måste äta frulle innan jag hungrar ihjäl.
Tänkte städa idag oxå. Regnig söndag, kan det bli mer passande med en städdag då?
Hey!

Kommentarer
Skrivet av: alexandra

jag saknar dig din apa. Fast det inte gått mer än en månad sen vi sågs och fast du bor typ 20 m ifrån mig !! ;D Kan vi leka i veckan ? pussilussi

2008-06-22 @ 18:22:17
URL: http://jalusi.blogg.se/
Skrivet av: alexandra

Jag jobbar kväll imorgon, dag på tisdag, ledig ons tors o jobbar hela helgen ^^ så vi får hitta någon dagish som passar!

2008-06-22 @ 22:00:45
URL: http://jalusi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback