11.40

Hej på er..
Skönt med en lugn morgon. Sov länge idag och sitter och kollar på Morrongänget just nu. Igår la vi oss vid 21.3o, skit skönt faktiskt. Båda två var lika trötta å sega..
Idag ska jag tillbringa några timmar på jobbet innan några dagars ledighet. Skulle egentligen varit ledig men fick ändå vara vikarie eftersom vi inte har några sånna på stället där vi jobbar. Så om någon lämplig person behöver extrajobb som personlig assistent så är det bara att säga till.. Hoho.

Imorgon ska jag äntligen träffa lilla Tessy :D ÄNTLIGEN! Ska bli roligt att hitta på något med henne igen.. Var ju ett tag sen ju!





Hörs senare folks :)


ps. såg att min header är borta.. hmmmmmmmm.. jaja, får väl lägga upp nåt annat sålänge då...

Kommentarer
Skrivet av: PhoenixAngel

Tävla om ett kryssningspresentkort i min blogg!

http://phoenixangel.blogg.se/2008/june/080618-tavling-1.html

2008-06-18 @ 20:22:15
URL: http://phoenixangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback