Sista dagen idag.

Är min sista semesterdag idag, så jag måste dra ut på den och göra den så lång som möjligt. Börjar jobba 9.oo imon, 7 timmar kvar. Urk. Fast sen så har jag semester nästa vecka igen så jag ska inte klaga!

Kom precis hem. Startade kvällen hos mamma&pappa. Mamma hade köpt smörgårstårta idag, hon ville fira mitt körkort :) Trevligt trevligt. Efter det har jag i princip tillbringat kvällen i bilen med Alexandra. Har varit ute och kört. Först hamnade vi nån stans ute i skogen, ingen som helst aning om vart vi var, ingen teckning på mobilen och en grusväg som aldrig tog slut typ. Ellerja, tillslut kom vi ut i Västerlanda, världens ände ungefär. Men nu vet vi det nästa gång. Sen blev det en nattripp till Statoil, Alexandra hade inte nerverna på plats efter många timmar utan cigaretter så väl där fick hon ordnat upp dom oxå.

Känns inte alls bra att ställa klockan. :( Vill inte. Men det roliga med imon är att jag för första gången ska ta bilen till jobbet, ohlala! :D Spännande värre.

Nä, usch å fy. Lite trött är jag nog.
Hörs imon folks!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback