Present på stan.



Idag när jag lämnade Frida & Sara så körde vi förbi ett hus. Nedanför det huset stod en låda. På lådan satt en lapp där det stod; 'Ta gärna en eller två <3 ' .. I lådan låg det böcker.. Några vänliga människor som helt enkelt inte vill ha kvar sina böcker men som istället ger bort dom till okända än att slänga bort dom.. Trevligt tycker jag. Man ville liksom tacka men det var ingen där. Men tack tack, ifall någon i huset mot förmodan sitter och läser detta nu...
Tog Smuts & De bästa av två världar. Smuts har jag länge viljat läsa faktiskt och den andra var en bok för män så sjävklart tänkte jag på Stefan ;P Han ligger för tillfället och läser boken, den verkar bra eftersom han fortsätter.. :) Jag kanske ska ge min bok ett försök, fast jag skulle så gärna vilja läsa Stieg Larssons sista innan jag börjar med nån annan.. Får se hur det blir...

Kommentarer
Skrivet av: JOSEFINE

smuts vill jag också läsa, håller på att läsa män som hatar kvinnor av stieg larsson nu. väldigt bra

2008-07-28 @ 22:20:36
URL: http://josefiner.blogg.se/
Skrivet av: sandra

gött va de oxå ;D

2008-07-29 @ 00:06:46
URL: http://sessah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback