Ojojoj..

Vaknade efter en härlig natt i båten och tog en skön dusch.. Åt frulle och åkte sedan till Klädesholmen.. Jag, mamma och Stefan.. Vägen hit gick bra. La till hos Lena, Hans och Andreas.. Skulle åkt hem för en stund sen, hade åkt nån minut så börjar det åska och spöööööregna.. Såg ut som vi badat med kläderna på.. Det var bara att vända och lägga till i kaosvädret på Klädesholmen igen. Nu sitter vi här.. Fått låna varma torra kläder och jag har precis tagit mig en redbull vodka.. Blir en natt på klädesholmen inatt istället.. Mysigt det oxå.. :)
Hörs imon!

Kommentarer
Skrivet av: BLONDINA

Jag söker efter tips på hur man får längre hår snabbare? nej jag snackar inte om löshår utan piller, mat, övningar m.m. Finns det någonting sådant. Jag äter silica, ca 9 tabletter om dagen fasst igentligen ska man bara ta 2, jag e desperat efter långt hår.

Snälla ge mig alla tips du har, jag behöver dom!

2008-07-12 @ 20:45:15
URL: http://blondina.blogg.se/
Skrivet av: alexandra

Mysigt =)

jag vill följa med någonng och övnatta i båten :)

2008-07-12 @ 22:56:55
URL: http://jalusi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback