Nedräkningen kan börja.


NU, idag, förut kom äntligen mitt efterlängtade brev.. Den 16e september ska jag träffa narkosläkaren inför operationen, den 17 september 7.15 opereras jag. Första dagen av mitt nya liv. Äntligen..
Känns så sjukt skönt att veta.. Nu är det bara att räkna ner dagarna.. Wiiie :)
Så nu vill jag ha ert fulla stöd, inga tvivel eller frågan om det verkligen kommer att gå. VILL man att någonting ska gå, har man bestämt sig för att detta kommer fungera så är det klart att det gör det. Jag är peppad till tusen, har väntat i snart 3 år, jag vet vad jag gör och känner att det är rätt för mig. Peppa, fråga och peppa, andra tankar kan ni behålla för er själva ;)

Nu blir det bad med Alexandra innan jag smälter bort i värmen..
Tjao.

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

Varför ska du opereras?

2008-07-24 @ 22:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback