Lite liv.

Började min dag med att åka till Allum.. Fick handlat en del faktiskt, vill ha nåt nytt imon  vilket det blev, plus lite annan skit.. Det är FÖR roligt att handla..  Stefan och Daniel började dricka tidigt idag oxå. Nere i Kungälv såg vi att Tommy satt på Ingalills balkong så det blev en stund hemma hos henne. Trevligt ! :)
Vi drog ner till Gamla torget och nån ny restaurang, käkade och tjötade. Tommy och Jens kom ner efter en stund och det var riktigt najs. Är ju medeltidsfestival i stan och jag kan verkligen inte vänja mig med alla nördar i medeltidskläder. Det gååår inte. Förstååår det inte. Usch å fy. Men det är väl kul att det händer något i Kungälv för en gång skull iaf..  Körde hem Jens till götet där jag även fick träffat Elin, var längesen nu ju.. Roligt att hinna ses några minuter iaf :D

Hämtade Alexandra på jobbet. Åkte in till stan en sväng, där vi förövrigt fick ringa 112 och larma om en brand som några tände på precis när vi körde förbi. Hmm. Undra varför. Jeje..

Nu är jag iaf hemma igen. Blir lugnt för mig idag oxå, laddar inför imon. Ska bli gött med lite party innan jobbet sätter igång igen.. Jeah.. :)

Nä. Mina ögon går i kors, har märkt att dom inte orkar med all koncentration när jag kör bil. Jobbigt värre ;P därför tänkte jag skita i att anstränga dom lite nu, hörs imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback