Lite försent..

Lovade ju att lägga upp lite bilder ifrån Klädesholmen .. Har ju inte gjort det men nu har jag äntligen fått in korten på datorn så jag tänkte hålla det jag lovar och ladda upp lite bilder åt folket.
Dom kommer här:

På väg till Klädesholmen. Andreas & Hans mötte upp oss..


Hans & Andreas på väg att lägga till, vi oxå. Lena sitter på bryggan och väntar. Hur fint som helst!

Vi var på väg hem igen.. Kom några minuter bort, då kom det åska, ÖSregn, hagel och blåst. Bara att vända och sova över på Klädesholmen.. :)


Så, några bilder fick jag upp iaf. Tar ju skitlång tid eftersom varje bild är rätt stor. Men men, alltid nåt iaf.

Har uppdaterat ännu fler kort på LiinneaK.bilddagboken.se också. Kolla in om ni vill.
God natt!

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

stum. den synen, sjukt harmonisk. en idyll ute på skärgården. puss och kram. iz

2008-09-07 @ 20:56:24
URL: http://iznonstop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback