Hemma igen.

Då var man hemma igen. Sitter här och funderar på att köpa en acanläggning, men jag skiter nog  i det. Får sätta mig i bilen om det blir fööör olidligt. Snart med andra ord.

Körde till och från Ljungby, gick bra. Förutom att jag ännu en gång ställt mig frågan om hur man kan tycka det är roligt att campa? Köra runt med en miljard saker i ett pytteliiiiiitet plejs runt hela sverige. Varmt och jobbigt. Upp med tältet när en miljard nyfikna människor tittar på, ner med tältet dan efter, in i en varm bil, vidare till nästa ställe som ser precis lika dant ut.. Hmm. Förstår det inte. Dessutom kör dom ju, som ni säkert redan vet, inte allt för fort så KÖ är ju något man får lära sig att stå ut med när man kör på vägarna nu i sommar. Husvagns och husbilsKÖÖÖ, och jag hatar det. Åk på charter istället, mycket bättre! Eller ta in på vandrarhem, hotell, B&B, vad som helst. MYCKET bättre, jag lovar.

Jaja, nog om detta nu.
Kollade precis på ett riktigt roligt program på ettan. 'Håll tyst världen' hette det. Verkligen min humor alltså. Försökte hitta ett klipp som tillochmed fick mig att skratta högt men jag hittade det inte, tog två andra istället.
Så här ser dom ut;



Nu blir det lite kvällsstäd. Skönt när det inte är nittio grader varmt.
Hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback