Bättre.

Blev ingen uppdatering igår. Hade fullt upp med att försöka sitta upp, hålla upp huvudet och att helt enkelt försöka leva utan att spy. Önskade igår att jag vorde död ungefär, då kanske ni förstår att jag iaf hade väldigt kul i lördags!
Johan, min kusin som idag fyller 30, trodde att han skulle gå ut och äta med Pernilla. Men istället så befann sig 20 vänner/släktingar där när dom kom dit. Gissa om han blev förvånad? :) Väldigt skoj.
Maten var skitgod och glasen var aldrig tomma. Kvällen gick för fort som alltid men man ska ju sluta när man har som roligast.. Varför det vet jag inte men det kan man väl säga att vi gjorde..
Riktigt rolig kväll iaf! Men nu blir det lugnt på alkoholfronten ett tag, orkar verkligen inte vara så bakis igen. Någon som provat Revigör förresten? Tror det får bli sånna för mig nästa gång, vore ju toppen om det funkade..

Nu ska jag försöka hitta lite kort på skitsidan facebook ifrån i lördags.. Får se hur det går.. Det märker ni senare.
Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback