Whatever.

Fick mina efterlängtade musikDVDer idag.
Tänkte hålla mig till imorgon men icke.
Har precis kollat färdigt på Beyonce konserten...
.. Alltså.. Jag blir nästan galen när jag ser henne nu.. Den konserten är verkligen nåt av det bästa jag sett. Så grymt bra show alltså. Musikerna, som förövrigt bara är tjejer, är oxå skiiit bra. Finns en hel del solon som får en att börja fundera.. Riktigt bra. Å Beyoncé själv. Shit. Hon står inte still en minut. Sjukt mkt danssteg och rörelser i minsta detalj, förstår inte hur hon kommer ihåg allt. Förstår heller inte att ho n fixar allt de där med grymt höga skor. Sen sjunger hon ju riiiiiktigt mkt bättre än vad man hör på studioinspelningar, så jag tycker verkligen att alla som inte diggar henne, för det gjorde inte jag INNAN jag såg henne, borde ta sig en titt. 100% Show. Wiie, är alldeles glad. Mumma säger jag bara.. Så imon blir det väl deppmusik med David Grays livekonsert antar jag? haha. Eller så blir det nåt annat skoj, blev ju trots allt 8st konserter tillslut. Hohi, spännande..
Var nog allt.
LinnéaK

  image202


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback