Vitt vitt vitt.

Då var årets första snö här.
Det ser faktiskt riktigt mysigt ut.
Var ju sjukt kallt igår, blåste FÖR mkt ute, men idag känns det som att det inte borde vara lika kallt.
Ska snart gå ut och känna efter..

Igår var Johan, Pilli, Olle och 'den okände' här. Var trevligt! Ser fram emot februari så man får träffa den okände :)
Sedan kom Alexandra och Gurra oxå, mysmys. Blev en hel del tvspel. GuitarHero. Trallalala va kul det är. Fast jag blir så sjukt arg när jag inte klarar en låt så mitt huvud får utstå ett å annat slag. hoho.

Nu ska jag vakna till liv och gå ner till mor&far, ska gå vägen om stackars Alexandra med värmeljus för hon fryser ihjäl i sin lilla lya...

Hörs.

LinnéaK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback