Tog längre tid än jag trodde..

Blev en hel del shopping idag..

Jag tänkte så här idag ' Idag är det stormvarning och allmänheten varnades för att inte gå ut' å då BORDE det inte vara så mkt folk på Ikea som det brukar vara. Och för en gång skull har Linnéa fel. Parkeringen var PROPP full och det var totalkaos där inne. Jag brukar inte vara ett stort fan av Ikea annars och folkmassan idag gjorde inte saken bättre. När vi väl hittat alla saker i det röriga varuhuset skulle vi få hjälp med vår räntefria kredit som dom för tillfället har när man köper sängar. Stod och väntade 20 minuter, ingen hjälp. Gick till nästa ställe, ingen hjälp. Nästa, ingen hjälp. Tillslut var vi på nedre planet, nästan framme vid kassorna och skulle få hjälp där. Det fick vi, han sa ' Vi har fått order om att skicka upp alla som ska köpa sängar till sängavdelningen på översta våningen' .. TACK.. Bara att traska tillbaka på nedervåningen, upp på övervåningen och tillbaka till sängavdelningen. Vi fick vår kredit, gick ner IGEN och skulle då fixa resterande varor. Det tog sin tid men efter 3,5 timmar på Ikea var vi klara. Nu är våra 18 paket kvar och levereras imon.. Goodie.. Men nästa gång blir det inget Ikea tror jag, usch va segt det var.
Men dagen har ändå varit bra. Jag, Stefan och Andreas har skrattat och haft roligt ändå, trots kaos och mkt folk..

image206
Imon blir det jobb för min del.
Även för Stefan som ska ägna dagen åt att få ihop alla möbler, typ skåpet ovan (13 pkt, skoj) .. Får se hur det går..

Daniel bad mig ge er detta att tänka på..;
'Without evil there can be no good, so it must be good to be evil sometimes".....

LinnéaK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback