Sömnlös.

image205 Gah säger jag bara.

Nu har jag försökt sova några gånger och resultatet får ni ju här.. Så här pigg har jag nog aldrig varit.. Förutom när jag var 15 år å testade uppåtchack hoho. Jag har precis tömt diskmaskinen liksom,,  notera att klockan faktiskt är halv sex på morgonen. NÅT står inte rätt till. Men vad?
Det är inte så att jag blivit en fruktansvärt morgonpigg människa som går upp i ottan för att tömma diskmaskinen. Ohno. Så bra har jag tyvärr inte blivit. Jag har dessvärre inte somnat än så det är fortfarande kväll för mig, så nu snackar vi om felvänt dygn..
Hur gör man nu? Skitpigg och rastlös och snart börjar en ny dag. Hmm. Det blir inte bättre av att man har en tågstation till sambo som just nu kör rusningstrafik. Låter så iaf. Å som extra bonus får man en storm som inte gör saken bättre.. Låter som huset snart rasar ner. Man blir lite oroloig faktiskt. Fast rasar huset så får jag iaf sällskap av alla andra människor som förhoppningsvis vaknar .. Å så får jag nåt mer att tänka på..   Blääääääääääääääääääää.
Nu vaknade granntanten som bor vägg i vägg med oss, det betyder att nu är det lördag och folk börjar vakna till liv, alla morgonpigga pensionärer iaf. Ska jag göra ett försök till? Kanske ska prova det bästa botemedlet mot pigghet.. Körkortsboken.. Jag gör ett försök.....


piggLinnéaK


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback