pe hå u = phu

NU är jag lagom trött å sleten.
Har hållt på sen sist jag skrev. Jag har sagt det förr å jag säger det igen, denna gången med MER betydelse än andra; Jag hatar Ikea av hela mitt hjärta och vill aldrig mera handla där och om jag nu gör det ska jag LÄTT ödsla några extra slantar på att få deras monteringshjälp, så kommer nån å monterar skiten åt en. Hade verkligen inte suttit fel. Undra hur lång utbildning det krävs för att bli sån montör förresten. 5år? hmm. Mer säkert, det finns ju RÄTT mkt produkter på Ikea och ALLA har sina små häften med en halvtydlig bruksanvisning, varenda liten del har sina små påsar med tiotusen skruvar i olika färger och former fasttejpade nån stans. Jag menar det lär ju ta ett tag att lära sig allt det där. Så vi säger 10års utbildning. Lätt!
Ska bli gött att äntligen börja med fixandet imorgon.. Organisera, städa och få ordning på vår förtillfällit kaotiska lya. Det som oxå ska bli gött är att jag ska inviga sängen idag. Se om den är sköööön :) Mumma. Kan nog inte bli värre än den vi hade innan, som förövrigt står i vår trappuppgång ifall nån vill ha!? Å på tal om att vilja ha saker.. Någon idiot som vill ha en ökenspindel med tillhörande terrarie? FOR FREEEEE. Säg till mig i så fall. Vill bli av med den äckliga grisen å då passar jag på nu när  spindelns SÅKALLADE husse inte är hemma. Så jag hoppas innerligt att nån är intresserad. Inte nog med att den är ful och äcklig, den stör inredningen här hemma. URK va fult det är.. Eller jag kanske borde
säga hur coolt och häftigt det är om någon ens ska överväga att komma å hämta den? haha..

Jaja. Nu blir det nudlar sedan en härlig splitter ny säng.
Nu ska vi se om den var värd pengarna och besväret.......
Fortsättning följer.....

LinnéaK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback