Nyårsafton igår. Nytt år idag.

Blev en riktigt lyckad fest igår!
Vi åkte som sagt ner till småland för att fira in det nya året.
Mia fick köra medans vi andra hade en rätt död förfest i bilen...



Väl hemma hos världens snällaste familj blev det ännu mer förfest. Riktigt trevligt!
Fullt hus och glada folk. Kan inte bli så mkt bättre. Jehaa.
Alexandra var lite FÖR full redan vid halv nio så hon fick däcka en stund innan Stefan trackaserade henne så att hon var tvungen att gå upp. Folk började bege sig till festen men Jag, Alexandra och Mia var kvar en stund till. Spelade gitarr, shotade osv osv. Alexandra drog oxå. Kvart i tolv kände jag å Mia att det var dags att gå vilket vi då gjorde. Eftersom tidszoonen i småland inte är den samma som här började firandet lite för tidigt så vi hann inte till smålands tolvslag, men vi hann till det göteborgska tolvslaget iaf. När vi var på väg till festen, och klockan slog tolv kommer Stefan springandes. Så fruktansvärt sweet. Han sprang å sprang å sprang. Fick världens goaste kram och massvis av pussar. Ett år till tillsammans, lovely!!




Blev massa party å mingel. Sedan begav vi oss ner i källaren en stund för att komma ifrån alla tusen folk som var i lägenheten. HELT smockat alltså!
Sen behövde vissa lite sömn oxå ;) haha..


Som sagt. Riktigt skoj igår.
En hel del skämt och ännu mer dricka.

Blir iaf lätt ett nyår att minnas!
Esspressoposer, laxrosetter och sjukskö.. Helt underbart.
Tack alla vänner. Stefan, Mia, Biggan och Izza framförallt!
Även tack till min andrahandsvän Alexandra. Ibland är du rolig att vara med oxå, trots att du är mindre värd än alla andra mina vänner. ;)

LinnéaK


Kommentarer
Skrivet av: Alexandra

Tack för en grymt kul kväll gömman. Om jag får kalla dig så ? :S
hahahah. PUSS

2008-01-01 @ 22:58:07
URL: http://jalusi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback