Måndag, världens sämsta uppfinning.

Blev ingen uppdatering igår heller. Kom hem för sent så det var bara sängen som gällde!

Idag är det Måndag ifall nån skulle ha missat det. Måndagar = skit. Spelar ingen roll vad man ska göra eller inte göra men måndagar är aldrig bra..
Jaja, nog om måndagar..

En liten fråga..

VAD ÄR PROBLEMET?

image217

E.M.D?
Vad händer med folk? Måste man bli en råtönt å skapa ett töntband bara för att man varit med i Idol eller?
Måste man ta första bokstaven i allas namn och skapa ett bandnamn av det, PRECIS som man gjorde när man var 7-8år och lekte band.. Dessutom är deras första hit en cover.. 'All For Love', en smörlåt som hör till filmen 'De Tre Musketörerna'.. Kan nog inte bli mer 13års varning på det där? Till råga på allt säger dom till Aftonbladet att dom 'vill locka äldre också. Vi ska göra mogen pop med attityd.' Hmm.. Mogen pop? MOGEN POP? WHAT? Antar att folk definierar ordet 'mogen' väldigt annorlunda, iallafall dessa tre töntkillar som inte kan bli mer omogna enligt mig... Får väl se om dom lyckas.. Känns ju väldigt lovande :O

LinnéaK

Kommentarer
Skrivet av: Ja

håller med. riktigt pinsamt!

2008-01-28 @ 19:23:11
Skrivet av: Daniel Gimbergsson

Kunde faktiskt inte h¨ålla med mera..skrev faktiskt ett inlägg om det i min blogg om jag inte minns fel..jag förutsåg redan när jag hörde om det här spektaklet att det skulle bli min största mardröm..vilket det också blev.

2008-01-28 @ 20:48:42
URL: http://gimbergsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback