Längesen. Oj.

image184

Tiden går fort. När man har roligt OCH tråkigt faktiskt. Ohyes.

Idag slutade jag jobbet vid två. Handlade med mamma osv.
Efter den förbannade borrningen som förövrigt gick dåligt,
kom Daniel hit. Jag rakade hans skalle, sen kollade vi på
film. Farenheight 911 blev det. Jag var nog lite väl trött och
okoncentrerad när jag såg filmen, men den var ändå helt
okey och intressant, men jag får ta å se om den nån dag
när jag inte är så ofokuserad. Någon dag då jag kanske
inte skrattar åt ALLT. HOHO. Roligt men rätt jobbigt faktiskt.

Jaja.

Imon är jag ledig. Wiie.
Ska fixa här hemma hade jag tänkt. Organisera i skåp
och lådor. Måste få nån form av ordning i skåpen. Det
pågår förtillfället 3e 4e och 5e världskriget i mina skåp.
Så jag får ingripa imon.

Nä. Nu orkar jag inte skriva mer.
Nu ska jag göra nåt skoj i min ensamhet.
Fuck off!

LinnéaK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback