Kallt.

Tänkte varit duktig och gå upp vid nio idag. Tänkte städat och fixat eftersom det verkligen är ett måste här just nu. Usch usch. Men istället gick jag upp nu. Börjar jobba om en timme drygt. Så det blir väl ingen städning idag. Får fixa det imon istället efter jobbet.
Det blåser väldigt mkt ute idag. Så det är rätt kallt.
Försökte hitta en jacka igår. Jag, mamma och pappa var i Trollhättan igår nämligen. Men jag hittade ingen sådan, som vanligt. Nu börjar vårjackorna komma oxå, men det är inte riktigt det jag behöver.
Men men, jag får väl frysa ett tag till då..

Stefan åker nästa vecka, igen. Till Jönköping..
Tråkigt tråkigt.
Men så är det ibland.. jeje.

Nu ska jag sätta lite fart innan Frida kommer hit å dricker kaffe med mig.
Måste få i mig lite koffein så jag kan piggna till, om det nu är möjligt..

image177
Ja tack....


tröttLinnéaK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback