Härligt väder!

Regn och mörker.
Underbart väder tycker jag. Gissar att jag är rätt ensam om att tycka det oxå, men I love it! Denna vintern är ju hur bra som helst. Ingen äcklig kyla, ingen äcklig snö som ändå bara blir slask efter nån dag. Denna vintern är en förlängd höst vilket gör mig glad eftersom sommaren och hösten är de bästa årstiderna!

image209

Nog om väder.

Nu ska jag pallra mig till jobbet. 4 timmar väntar. Känns nästan lite onödigt men det är ju gött att komma hem snart igen. Finns liksom ingen balans i min arbetstid. Aningen jobbar jag 26 timmar eller 4 liksom. Hoho. Men jag gillar det så jag ska inte klaga.

Uppdaterar när jag kommer hem. Då har jag förhoppningsvis något mer intressant att skriva om.

Fuck.

LinnéaK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback