För sent!

Har sagt till mig själv i ungefär fem timmar att gå att lägga mig.
Här har ni en människa med väldigt bra självdeciplin ;)
Börjar man titta på Youtube så är det kört sen.
Är så sjukt roligt att titta på folk som gör covers.
Oftas mer roligt och pinsamt än bra haha.
Men nu, några minuter innan jag faktiskt ska ta tag i saken och gå å lägga mig, hittar jag henne.
Tilly Key.
Är säkert efter, SOM VANLIGT. Men för mig är hon helt ny och okänd och gryyymt bra! Så det får väl vara värt en uppesittarkväll idag igen antar jag.. Eller förresten, det ÄR värt det. Lyssna och njut. Sången växter och slutet är bäst.
God natt.
LinnéaK



http://www.youtube.com/watch?v=qigdDlikjHY
Oxå bra.... Väldigt bra faktiskt... SE.

Kommentarer
Skrivet av: Sketis

Haha Vet hur det är, jag skulle gått o lagt mig vid 22 idag, lovat mig att vända tillbaka dygnet. Men här sitter jag likt förbannat. Youtube är farligt.

2008-01-17 @ 03:54:54
URL: http://sketaful.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback