Fast man saknar allt av värde varje månad den 24:e så i samma stund som lönen går att nås skall det genast ut och handlas.

image212 Nu börjar det snart klirra på folks konton. Härligt.
Fick en väldigt trevlig lön denna månaden så jag
är mkt nöjd och glad!

Till helgen bär det av till Trollhättan. Ska sitta i juryn
i Musik Direkt. Ska faktiskt bli väldigt skoj att vara med
i tävlingen på ett annat sätt än vad jag tidigare varit
med. Har ju tävlat två gånger innan och nu ska jag
äntligen slippa den sjuka nervositeten och pressen,
ska bara sitta och koncerntrera mig till 100% och
göra det jobb som verkar vara rätt svårt. Men det ska
bli väldigt skoj iaf!

Nu ska jag fixa lite IGEN.. Håller på å håller på..
Hörs sen!

LinnéaK


Kommentarer
Skrivet av: Robin

hehe aa den e riktigt grym, danskar e dom hehe:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback