Att sova funkar för det mesta.

Har en bra medecin när man är sjuk; sov, sov, sov!
Varje gång när jag är sjuk så sover jag bort det..
Funkar faktiskt.. Oftast..

Lite dumt oxå för nu har jag lyckats vända dygnet igen.
Urk urk.
Så fruktansvärt lätt hänt..

Har suttit å pillat med en hel del saker idag.
Började med att jag spelade in lite. Alltid lika roligt och underhållande.
Sen att jag aldrig blir nöjd är en annan sak. Är iaf terapi, typ.
Har oxå designat lite grejer idag. Börjat lite smått.
Jag å Gurra ska ju samarbeta lite. Han håller på att skapa ett interlligent hem och jag ska alltså försöka mig på nån design på allt. Sjukt roligt! Blir nåt som kommer påminna om LG&Apple iaf. Får se om vi lyckas få ihop det nån gång i framtiden... Den som lever får se, den som jobbar får se...

Å på tal om snygga prylar och Lg...
Till sommaren kommer denna snygga TV'n från just; LG.
4cm tunn. Riktigt najs faktiskt.

image196image197
image198

Var väl allt än så länge.
Hörs senare!

LinnéaK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback