Veckans bästa dag!

Fredag idag. Äntligen fredag idag!
Skönt väder är det oxå som en bonus..

Börjar iof jobba halv tre.. Sen slutar jag inte förrän klockan fyra... IMON..
Så det är ett långt långt pass..
Men men,.

Ska snart ta tag i att platta håret. blä
Sen ska jag sätta på mig mitt ansikte.. wiho
Tänkte faktiskt visa er mitt fina fejs idag. Mina favoprylar osv..
Kan ju alltid vara skoj med lite tips kanske?
Jag har tillochmed ansträngt mig med att ta ett kort så ni får se vad jag snackar om :)
Så för er som är intresserade kan ju fortsätta läsa, för er andra så tackar jag för idag och hoppas vi hörs imon!


image251


Köpte ny mascara i veckan. Max Factor, Masterpiece beyond length. Gillade ena delen av den väldigt mkt. Den andra delen, som ska funka som en glans / highlighter har jag inte riktigt förstått mig på ännu. Men det kanske kommer.. Men i vilket fall är själva mascaran JÄTTE bra! Oja.
Sen tycker jag fortfarande att min foundation är skitbra! Är från L´oreal och heter Matte Cashmere Liquid Powder Foundation. Den är lätt och bra eftersom den blir ett med ansiktet, vädligt bra!
Sen har jag verkligen världens bästa grej. Cover All Mix ifrån Make Up Store.. Den täcker ALLT. Ringar under ögonen, finnar å annat som kan finnas i ett ansikte. Den är verkligen hur bra som helst och det är ett stort plus att det just är tre färger som täcker olika saker istället för tex vanliga täckstift å liknande som täcker en sorts 'färg' på huden. Om ni inte har den, spring å  köp!
Sen har vi de två snygga naturfärgade ögonskuggorna från Make Up Store. Brownie och Touch heter dom. Finns väl egentligen inte så mycket att säga om dom förutom att även dom är väldigt snygga och bra..
Sista grejen är highlightern, även den från Make Up Store.. Denna heter Silver och är ganska tunn och lätt vilket är bra eftersom den inte ska synas allt för mkt. En rolig grej att ha, men inget måste..

Jeah.
Nu har jag lyckats fördriva lite tid här :)
Goodie.
NU ska jag sätta fart så jag hinner till jobbet :)
Ha en bra fredag!

LinnéaK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback