Inställt.

Det blir inte Smögen till helgen. Har ringt och avbokat nu, får hoppas att det är okey eftersom man egentligen ska avboka en vecka innan..

Det blev faktiskt bättre än så.

Stefan hade en överraskning men jag är lika dålig på att hålla överraskningar som Stefan så nu vet jag vad det blir..
På fredag åker vi ner till Helsingborg och checkar in på Grand Hotel istället.

image255 image256

Går till Electa SPA som ligger i anslutning till hotellet.. SKÖNT ! :)
På lördag åker vi över med färjan till Helsingör, därifrån vidare till Köpenhamn där vi tillbringar vår sista dag och natt..
Ska bli riktigt mysigt faktiskt..
Kul att jag vet allt innan ;) Men jag är så nyfiken så jag hade aldrig kunnat stå ut med att inte veta vad överraskningen var så nu kan jag förbereda mig :)

Ska i vilket fall bli väldigt kul hoppas jag !

Ha det bra, hörs.
LinnéaK

Kommentarer
Skrivet av: Dotter

Oh , myspys . Hade tänkt att ni skulle tänka på mig när ni var där : ) men det behöver ni absolut inte göra !
Läser din blogg varje dag ! Ha det bäst o hälsa pappa !
(L)

2008-02-20 @ 20:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback