Full rulle å sol på det!

Idag har vi hållt igång.

Slutade nio imorse, mamma kom å hämtade mig så stack vi ut till Sportlife. Tränade lite men idag var jag så fruktansvärt opeppad på gymträning så det var halvsegt. Sen blev det 20 minuters solning oxå! Ska inte säga att det är skönt för det är faktiskt rätt jobbigt att ligga där.. Iaf så länge. Men jag ska inte klaga :)
Efter det blev det övningkörning för min del. På köpet tillkommer en fruktansvärt nervös mamma som egentligen är nervös utan anledning för jag är ju duktig.. Hmm. Kanske förstår när jag själv ska vara den som sitter på passagerarsidan när jag blir stor..
Körde till Plantagen. Sen fick nervositeten själv köra tillbaka ;P
Åkte upp till Pilli, Olle och magen :) Spännande spännande.. Nu är det inte så långt kvar (enligt mig iaf) och det är konstigt att jag längtar så mycket, kanske längtar mer än Pernilla? :D haha.
Fikade iaf vilket var både gott å mysigt!

Snart kommer Frida hit. Hon får hålla mig sällskap när jag städar.
Borde putsa mina fönster så jag ser vad som händer där ute.. Får se om jag gör det idag..

Nu sätter jag punkt för stunden.
Hörs väl sen då antar jag :)

/LinnéaK

Kommentarer
Skrivet av: Pilli

Haha. Det ligger nog nåt i det. Men sen så slipper ju du grovgörat oxå ...

2008-02-18 @ 22:05:35
Skrivet av: LinnéaK

Haha precis. För mig är det rosa och gulligt. Å blir det skrikigt så får någon annan ta över, så det stämmer :D haha

2008-02-18 @ 23:02:41
URL: http://LiinneaK.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback