Framme.

Nu är vi äntligen framme.  Helsingborg, en av sveriges mysigaset städer faktiskt. Bor jätte fint oxå!
Blåste rejält på vägen så det kändes som att man åkte båt. usch.
Försökte oss på Stig Larssons bok 'Män som hatar kvinnor' i bilen. Lånade nämligen den av Lena innan vi åkte men jag höll på att somna och så även Stefan. Kändes lite halvosäkert så det blev P3 istället..
Nu har vi iaf checkat in, tar det lite lugnt.. Ska snart beställa lite roomservice till rummet ;) Inte varje dag man får sån lyx.. Men denna helgen ska det bara vara så!

Vi stannade i Halmstad. Jag köpte två halsband :D:D Ett som jag velat ha sen nyår då en tjej på festen i småland hade ett sådant. Nu fick jag äntligen det efterlängtade halsbandet! Även ett annat blingbling halsband inköptes, var nämligen 50% i hela butiken. Ohlala!
Kort kommer..

NU ska jag vara social.
Av med dator och mobil.

Ägna mig åt en sak.. Stefan.

Hörs!
LinnéaK

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

va gullig du är mot din käreste, och vilka vuxenpoäng du får genom att stänga av apparaterna hahahah

2008-02-24 @ 15:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback