En lyxhelg till vore gött!

Då var jag äntligen hemma ifrån jobbet. Har sovit lite dåligt inatt så jag är rätt trött..

Längtar tills helgen kommer igen. Inte för att jag har planerat in något särskilt, men det brukar alltid bli nåt skoj, så det ser jag fram emot. Skulle gärna ha en likadan helg som vi hade denna veckan. Fast någon annan stans. Vi får ta det snart igen känner jag, man borde göra mer sånt för det är det värt!
Händer det ingenting i helgen kan man ju alltid fördriva tiden vid TVn. Vet inte varför men har ju en tendens att vilja se melodifestivalen. VARJE år tänker jag 'aldrig mer' , för det är ju så fruktansvärt dåligt. Men på nåt konstigt sätt så vill jag ändå kolla. Hmm. Någon som såg i lördags? Kan inte förstå varför folk gillar Frida. urk. Hon kan inte sjunga och hon är väldigt jobbig att titta på eftersom jag bara tänker en sak när jag tittar på henne : Lotta Bromés lillasyster. Så nä, förstår det inte.


Jeje.
Ha en bra dag i regnet.

LinnéaK

Kommentarer
Skrivet av: Sanna

Ha en fin dag:)

2008-02-26 @ 09:38:10
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback