Dag 2.

Nu har vi precis varit nere å ätit lite frulle.. Är alltid trevligt med hotellfrukost även om jag kommit på att jag alltid tar samma sak. : Kaffe, färskpressad juice, två mackor med kalkon å tomat. Hoho. Kanske inte jätte spännande, men mycho gött. Fast idag blev det en kiwi oxå, å jag känner hur alla bryr sig.....

Ska snart checka ut. Åka båten över till D-mark. Stefan ser fram emot att shoppa loss i taxfreen. Jag med ;)
Vi har inte riktigt bestämt vad vi ska hitta på, om vi ska vara i Helsingör eller Köpenhamn osv. Vi tar helt enkelt allting som det kommer.. Vi skojade lite igår å sa att vi kunde checka in på ett såntdär Bed And Breakfast, hemma hos nån. Å sen sätta fast Stefan med handbojor å gå å fråga om dom har nåt verktyg av nåt slag efterson nyckeln kommit bort. Jätte töntigt och jätte roligt hade det varit. Tänk er själva. Lilla danska tanten undrar vad det är för fel på rummet. Öppnar dörren och där står/sitter/ligger bleka Stefan helt fast liksom. Hmmm. Underlig syn. Vi gör så att vi skiter i att prova så slipper vi veta hur det ser ut, ait?
Vi sa att vi kanske skulle ta en tripp till Christiania  och titta på den stadens sevärdigheter.
Kanske finns något liknande ställe att checka in på där, fast ännu roligare skulle jag gissa på.. Bed and Knarkfest.
Kanske?

Nä nu får jag sluta känner jag, kommer inte med nåt intressant.
Vi ska iaf åka ifrån Helsingborg nu, det är allt jag vet.. Så får vi se vart vi hamnar...


Kanske hörs sen?
LinnéaK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback