Åker om ett tag..

Har precis tagit världens längsta och skönaste dusch!
Sitter och väntar på att mitt hår ska torka så att jag kan göra nåt åt åbäket. Stefan sover fortfarande eftersom han jobbat natt inatt och slutade inte förrän 6 så han ska vila ett tag till..
Ser fram emot denna helgen. Ska bli gött att komma bort lite.. Får hoppas att stormen är lika allvarlig som den varit alla andra gånger SMHI varnat allmänheten denna vintern.. För om den är det så är det ju lugnt, då behöver vi inte oroa oss för att kanske inte komma över till Danmark imon.
Jag hoppas dagen blir bra, vilket jag vet att den kommer att bli.. Den kan i alla fallbara  bli bättre eftersom den började med Alexander Schöld på Nyhetsmorgon. URK liksom. Dessutom drömde jag att Stefan fick alzheimers, men eftersom han var i ett tidigt stadie märktes ingenting.. Minns hur jag var ledsen och kramade honom hårt innan han skulle lägga sig å så sa jag ' Snälla, glöm mig inte imorgon'.. Sen vaknade jag.. Tack för det! Å på tal om att vakna så vaknade jag av mig själv idag. Batterit på mobilen tog slut på jobbet igår kväll så jag fick lite panik. Vi har visserligen en klockradio men jag avskyr sånna eftersom dom har en tendens att skrämma livet ur en på morgonen så jag vaknade av mig själv 6 minuter innan klockradion skulle börja härja. Så jag hann stänga av den innan den började föra oväsen så det var gött!..


Nä, nu måste jag fixa mig och packa!
Hörs sen,,.

LinnéaK

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

mosters tös hatar oxå klockradios och allt annat som väcker mig

2008-02-24 @ 15:28:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback