14/2 - 2008, Alla (L) dag.

God morgon.

Idag är det ett annat kommersiellt påhått. 'Alla hjärtans dag'.
Om nu någon missat det.
Men om jag för en gång skull ska vara lite positiv så är det denna dagen utav alla andra traditioner och kalenderdagar som jag faktiskt tycker bäst om, efter nyårsafton då... Det är en vettig dag å man ägnar dagen åt att göra vettiga saker. För visst blir det så att man som alltid rycks med på ett eller annat sätt när det gäller såna här dagar, vare sig man vill eller inte.. Så det blir ju faktiskt så att man ägnar en extra tanke åt sin one and only love... Men vill göra något mysigt och överraska varandra, vilket alltid är välkommet i ett förhållande.. Så som sagt,  denna dag är en bra dag och det är kanske såna här dagar man kommer på hur fruktansvärt glad man är att man har någon man verkligen älskar och tycker om! G-L-A-D!

Igår var vi hos Mia och sa hejdå, farväl, adjö.. Det kändes bara konstigt eftersom man inte fattar att hon åker idag och att hon faktiskt SKA vara borta till jul typ.. Men idag när jag vaknade så förstod jag. Nu sitter hon väl bara på tåget till Kastrup iof, men hon har ju ändå åkt liksom. Det blev liksom mer verklighet idag när man verkligen insåg att hon åkt. Man får nästan lite panik. Kan inte ringa, kan inte umgås, osv. Men tiden går ju fort så snart är du hemma igen :) . I vilket fall; Lycka till!

Nu blir det frukost och laddning inför städningen idag.
Antar att vi hörs sen!

LinnéaK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback