Visst längtar vi alla nångång tillbaka..

Satt och kollade runt lite på nätet, vilket jag alltid gör. En ny uppdatering på bilddagboken av Jossan. En fin närbild på en häst och en text som bara fick mig att få en klump i halsen och samtidigt ett leende på läpparna. Tyckte bara det var så fint och enkelt;
Jag saknar hästarna!
Vill vara den 12-åringen igen,
som sprang runt i stallet och hade inga större problem,
än hur man skulle få upp Sebbes framhov.
utan att få ett nafs i baken..

Visst känner man igen det där. Ibland vill man så fruktansvärt gärna bara vilja vara barn igen. Bara kunna tänka på sånt som är kul och ha små problem precis som J skrev.
Häromdan när jag och Stefan gick hem ösregnade det. Jag tog av mig skorna och gick i alla vattenpölar på vägen hem. Helst av allt skulle jag vilja hoppa i dom, blöta ner hela mig och frysandes gå in igen och hoppa i badet, precis som när man var liten..
Tja, ibland längtar man tillbaka. Vissa dagar vill man kunna spola tillbaka och pausa tiden  mer än andra. Visst?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback