Vad ska man göra då?

Var ute och körde runt på Danne och Stefan förut. Klockan närmade sig sju och det var dags för Daniel att däcka.. Tänkte åka vidare och ta lite foton men jag var inte alls sugen idag. Är inte sugen på nåt. Vet inte vad jag ska göra och alla människor är pain in the ass. Linnéa med PMS kallas det. Har ju slutat med mina minipiller nu inför operationen och då sätts alla kvinnliga skitfunktioner igång igen. Men men, får väl stå ut denna månaden.
Nu ska vi titta på film, äta chips och förmodligen gråta en skvätt. Elisabethtown blir det idag, får hoppas den är bra.
Ha en rolig kväll, ha kul åt mig med är ni snälla!

Bjuder väl på ett av dagens ALLA 6 foton. Buhuu.

©LinnéaK


Kommentarer
Skrivet av: Josefine

fin bild

2008-08-17 @ 21:17:55
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback