Vad är det med..?

Två saker jag inte förstår mig på just nu..

1. Killar och fylla. VAD är det som gör att 99% av alla killar som festar aldrig minns någonting alls dagen efter? Det spelar liksom ingen roll om dom druckit tre öl eller hundra, deras minne sviker alltid. Konstigt värre. Vad är grejen med det? Visst att man kan glömma nån mening man sagt eller nån grej nån annan sa men 'jag minns iiiiingenting, helt bengt, när kom jag hem? vart var vi? kom jag hem förresten? var DU med? va? va? va?' Förstår det som sagt inte. Tycker dom det är så fruktansvärt häftigt? Nån som vet? GE ER!

2. Alex & Katrin Schulmans fruktansvärt dåliga bloggar. Hur kan dom blivit såpass stora som dom är? Osammanhållande, tråkiga och meningslösa inlägg. Finns så många andra som är så mkt bättre, fast iof det är ju inte svårt alls. Verkligen inte. Förstår det inte iaf.

Så. Allt för nu. Mer kommer sen. Ohyes.

Uppdatering.. 3 saker ju. Finns det någon värre låt än Kid Rock "All Summer Long" just nu? Yuaaaaaaaaaaak. DEN förstår jag mig INTE på. Kass.

Kommentarer
Skrivet av: alexandra

nej jag förstår miginte heller på folk vars minne tryter efter fylla. irriterande to be honest !!!!

2008-08-15 @ 23:07:21
URL: http://jalusi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback