Svårare än jag någonsin trott..

Varför är det så svårt att inse att man gör någonting en sista gång i livet? Var väldigt mycket svårare än jag trodde och dagen idag har varit ganska jobbig faktiskt.. Jag vet att jag är inne i nån otrolig PMS fas eller nåt eftersom jag lipade när en tjej hoppade bungyjump på TV igår. Stefan trodde inte det var sant, inte jag heller för den delen. Men jag har börjat bli väldigt lipig de sista åren, så det kanske har mer med ålder att göra än med PMS? Hmm. Bra fråga.
Iallafall så har jag gått runt och pipit, jag vet inte huuur många gånger, idag. Ena stunden har jag varit så glad, andra så nervös, förväntansfull, ledsen, otålig, osv osv. Alla känslor i hela världen har funnits inom mig idag. Har kommit på mig själv när jag pipit till och kollat mig omkring så att ingen hört. Haha.. Knäppt.
Känner mig otroligt tjatig och upprepande men jag lovar att skärpa mig. Men nu är det 4 minuter kvar av mitt 'gamla' liv och jag kan liksom inte förstå att dagen D redan är här. För ett år sen kändes det som en evighet och nu börjar allvaret. Nu ska jag ta min absolut sista bit chips, gå och slänga resten för att imorgon påbörja ett nytt liv. Vet ni hur konstigt det känns? Känns verkligen verkligen verkligen jätte konstigt..
Så.. Tre minuter kvar..
Tugg tugg.
Wish me luck!
Fortsättning följer helt enkelt....

Kommentarer
Skrivet av: anlo

Det kommer att gå så bra, ska stötta er.

Kram Ann-Louise

2008-08-27 @ 07:18:44
Skrivet av: LinnéaK

TACK!

2008-08-27 @ 10:21:07
URL: http://liinneak.blogg.se/
Skrivet av: pialotta

vi kommer att klara detta kram mor

2008-08-27 @ 14:01:29
Skrivet av: Anonym

Gud luck! Detta fixar ni =)

2008-08-28 @ 23:08:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback