Satsar på nästa helg.

Idag har vi haft familjemiddag hos mamma och pappa. Mammas goda lammstek, tummen upp. Annars har det inte hänt så mkt idag. Varit en ganska typisk söndag, veckans tråkigaste dag.

Nästa helg är det party som gäller. Även om jag inte känner för det så känner jag att jag måste eftersom det är sista helgen på flera månader som jag kan festa. Vet inte hur många månader efter OPn jag kan dricka igen så nästa helg smäller det. Alla får komma!

Imon är det måndag igen, för er som inte vet. Tråk tråk. Hoppas denna veckan går lika fort som förra!
Ha det fint.

Kommentarer
Skrivet av: Camilla (MYRRAH)

Söndagens sexfråga är tillbaka vågar du svara?

2008-08-17 @ 21:11:31
URL: http://myrrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback