Onej.

Förutom en ny idoljury ska man behöva se Katrin Schulman som programledare. Kanske inte blir nåt Idoltittande för mig i år ändå. Förstår mig som sagt verkligen inte på de där personerna alltså. blää.

Katrin Schulman debuterar som programledare bredvid veteranen Peter Jihde. Foto: Linus Hallsénius/TV4 
Hur kommer du vara som programledare?
- Spontan, ärlig och busig. Jag är inte så politisk korrekt utan ställer ofta frågor som blir lite ojoj, hoppsan. Och jag kommer vara hård, definitivt inte mjäkig. Aldrig att jag kommer trösta någon, hellre att den lilla idolen får gå därifrån gråtandes än att jag behöver vara falsk och dalta med någon barnunge. (tv4.se/idol)

Hur blir man så fruktansvärt tuff som henne?  Nån som vet?

Kommentarer
Skrivet av: alexandra

NEEEEEEEEEEEEEEJ!!

2008-08-19 @ 17:16:17
URL: http://jalusi.blogg.se/
Skrivet av: pilli

Busig? Uäääk!

2008-08-19 @ 19:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback