Oh yes!


Idag flyttar denhär snyggingen hem! Ooja. :) Tycker jag ska bli väldigt trevligt måste jag säga! :)

Igår kväll när jag hämtat Stefan på jobbet åkte vi hem till Kungälv och väntade på Daniel som oxå festade igår. Stefan hann somna innan Daniel kom och när Daniel väl kom så tog det inte lång tid innan han oxå däckade på vår soffa. Var väl vaken en timma och hann säga allting 4 gånger, välta ner mitt sk kontor med min dator på osv. Hmm, men det hände ingenting denna gången PHU.
Jag och Alexandra tog en tur med bilen, in till stan. Hämtade Frida. In till Kungälv igen, plockade upp Gurra på vägen och åkte hem till F och drack te. Där hann vi inte vara sålänge för vi åkte in och hämtade Sara i stan.. Hon var på G om man säger så. Ville verkligen att vi skulle med på efterfest. Varken jag eller Alexandra var jätte sugna på det eftersom vi inte festat OCH för att klockan snart skulle slå fyra.
Så såg kvällen ut igår. Trevligt värre. Får se vad vi hittar på för skoj idag.. :)

Kommentarer
Skrivet av: Elin

Va söt du e :) Jag tycker med det e himla trevligt å va hemma igen, snart måste vi hänga :)

2008-08-17 @ 17:30:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback