Kvällsdusch och soppa.

Då var ytterligare en dag avklarad. Allt går bra än så länge. Det måste gå bra, det kommer gå bra, det går bra.

Imon ska jag jobba. Har min jobbhelg denna helgen. Känns rätt så skönt att jobba denna helgen eftersom jag ändå inte kan festa eller så.. Så det känns bra..
Har precis tagit en kvällsdusch, druckit dagens sista soppa. Snart är det dags för sängen. På tal om sängen så vill jag ner till Hemtex och fixa till sovrummet lite. Nytt överkast, kuddar, osv osv.. Men först måste jag ta tag i själva städandet, den tråkiga delen.. Får se när det blir.
Jaja.
Då var det som sagt sängens tur att få lite utav min uppmärksamhet.
God natt!

Kommentarer
Skrivet av: Anonym

wow. är det du som sjunger?

2008-08-29 @ 12:29:07
Skrivet av: LinnéaK

Hej hej..

Ja det stämmer bra det :)

2008-08-29 @ 12:30:09
URL: http://liinneak.blogg.se/
Skrivet av: Anonym

Gillar du kläder? Bli medlem här http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=2863 och du kan få 150 kr i presentkort på H&M, det funkar :)

2008-08-29 @ 13:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback