Knarkare som talar;

'trams du skriver... vem fan bryr sig om du är utvilad eller inte och om du längtar tillbaka till barndomen !!! fatta att allt som existerar är ditt jag eller beroende av ditt jag och att handlingar vare sig de är goda eller onda, skadliga eller nyttiga, görs för den egna tillfredsställelsens skull och därför är etisk egoism det enda vettiga och det här med att blogga ointressanta dagboksanteckningar som inte en enda vettig jävel kan tycka är särskilt avancerad poesi, är rentav löjligt... inse att du kan göra vad fan du vill med din blogg! Och gör vad fan du vill med din blogg!' - http://immonen.blogg.se/


Är det någon som vill hjälpa mig att tolka denna oförståerliga kommentar ifrån denna oförståerliga människa. Först är det trams och sen får jag göra 'vad fan jag vill med min blogg' . Hmm. Vad ska vi göra med Sveriges alla knarkare egentligen? Försöka förstå oss på dom , eller helt enket låta dom va? Hmm.



Kommentarer
Skrivet av: Janne Carlsson

immonen är nog efterbliven, och rätt utråkad..om skribenten nu tycker så illa om din skrift så tar (han, hon, det, eller vad det nu är för något ) sig sig tid att kommentera...jag kolla lite på immonens blogg...och det var så meningslöst tråkigt att han inte ens förtjänar någon kommentar alls

2008-08-20 @ 16:47:08
Skrivet av: Jo

Det är ju högst frivilligt att läsa.. eller? Förstår inte hur man orkar lägga energi på vissa saker.



Keep up the good work! :)

2008-08-21 @ 13:59:47
URL: http://fischan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback