Jag kan absolut lägga mig och känna mig nöjd!



Tänkte dämpa min nyfikehet, lägga in alla foton och ladda upp de bästa här. Men så kom jag på att när klockan slagit två minuter över fem så kanske det är dags att sova? Men min nyfikenhet går inte att göra någonting åt så just nu överförs 385 foton, som jag tagit ikväll,  ifrån kortet till datorn. Vill ta mig en snabb titt.

Kan iaf konstatera att jag kan lägga mig idag och känna mig nöjd. Sista festkvällen med alkohol för mig på mkt mkt länge! Kommer ju ta några månader efter operationen innan jag kommer kunna dricka igen och då med en otrolig måtta, så ett glas kommer räcka i fortsättningen. Så idag blev det öl och några till, 'skumpa' och laktritsshot. Får låta bli att dricka vatten nu innan jag somnar så smaken sitter kvar i munnen så långt som möjligt.. :)

Men jag kan iaf känna mig väldigt nöjd med denna 'sista' partykväll för mig. Till en början var Stefan, Pilli, Johan, Frida, Helena, Jossan och Johan här. Sen försvann några stycken men dom kompletterades lika fort med Gurra, Alexandra och Sara. Festen var i full gång och innehöll alls som gör en fest rolig; gött folk, mkt dricka, musik och destumer sång, skrik, dans, pojksminkning, shotrundor, autofoton, skratt osv. Nu har jag och Alexandra avslutat det hela genom att sitta i bilen och 'sjunga' karaoke i en timme ungefär. Halsen är väl sådär paj men gött var det att få skrika av sig lite iaf!

Nu är det två minuter kvar på min överföring och jag lovar att uppdatera med bilder imorgon!
TACK för att jag fick mig en sista rolig partykväll folks! Uppskattas verkligen!
Från och med NU är det många 'helvita' dagar som gäller. Ska vi se om det stämmer som vissa säger att 'man KAN ha kul utan alkohol'.. Iof så tvivlar jag inte på det, jag har ofta kul utan alkohol men jag måste ju dessvärre erkänna att jag har sjuuuukt mkt roligare MED .. Men men...
Som sagt, TACK! :)

Nu är överföringen klar. Ska titta, sen däcka i soffan.
Hoppas er helg varit bra!
Natty!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback