God natt.

Hann inte till Hemtex idag. Får helt enkelt bli nästa månad eftersom jag gjort en rätt stor felräkning när jag räknat ut utgifter och inkomster. Hmm. Nån diff på några tusen som absolut inte var till vår fördel kändes väl sådär kul. Men men, sånt är livet faktiskt!
Har iaf kommit på att jag tycker det är riktigt snyggt med grått! Speciellt nu när hösten är på väg och man vill mysa till det lite. Så temat kommer att bli vitt/grått och nån detaljfärg. Kommer bli så snyggt och mysigt när det är klart. Före och efterbilder kanske kommer om ni har tur ;)

Klockan slår snart tolv och jag å Stefan har precis kommit hem ifrån dagens äventyr. Nu kollas det på film och snart är det sovdags.
Natty.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback